czwartek, 26 września 2013

Dieta ta zdobywa na całym świecie co raz większe zainteresowanie. Dieta 3D Chili plasuje się w ogólnych rankingach diet na górnych pozycjach skuteczności i częstotliwości wybierania jej przez ludzi. Głównym czynnikiem wpływającym na tak dużą wybieralność tejże diety jest efektywność gdyż proces odchudzania zaczyna się już podczas spożywania posiłków, a także brakiem jak to jest w wielu innych dietach głodzenia się i restrykcyjnych zasad.


Dieta 3D Chili została opracowana przez kobietę dietetyka ze stanów zjednoczonych w roku 2012. Po przedstawieniu w internecie i nie tylko tam zasad działania diety i jej głównych założeń momentalnie zyskała ona wielką popularność. Przy sprzyjających warunkach podczas stosowania diety 3D Chili można stracić nawet do ośmiu kilogramów w czasie 28dni, a dodatkowo chudnięcie to nie polega na odmawianiu sobie wszystkiego i głodzeniu się.

 Profesjonalnie Przygotowany Jadłospis do Diety 3D Chili


Wymienione posiłki podane są celem wyboru z nich odpowiednich i mieszania względem indywidualnego gustu. Zatem nie musisz jeść każdego dnia tego samego, mieszaj je do woli i chudnij z dietą 3D Chili!

Śniadanie podczas Diety 3D Chili:


Posiłek 1: pomidory,ogórki, jajecznica, oregano, bazylia, jogurt, cynamon, banany

Posiłek 2: płatki naturalne, musli na jogurcie plus imbir

Posiłek 3: słodka papryka, chudy ser, chleb pełnoziarnisty

Posiłek 4: Ostro doprawiony omlet plus otręby pszenne, jajko, mleko, trochę jogurtu naturalnego, sól, chili


Drugie śniadanie podczas Diety 3D Chili:


Posiłek 1: grejpfrut

Posiłek 2: kawa plus kardamon

Posiłek 3: pomarańcze

Posiłek 4: kefir doprawiony imbirem i cynamonem

Posiłek 5: gorąca czekolada doprawiona chili

Obiad podczas diety 3d chili:


Posiłek 1:  ryż, pierś kurczaka, curry

Posiłek 2:  mięso z indyka, warzywa doprawione słodką papryka

Posiłek 3:  ryba i warzywa na parze, bazylia, rozmaryn, majeranek

Posiłek 4:  kurczak, ryż gotowany w słonej wodzie, smażona cebula, fasola czerwona, zielona papryka, pieprz, sól

Podwieczorek podczas diety 3d chili



Posiłek 1:  surówka marchewkowa plus cynamon

Posiłek 2:  owoce

Kolacja podczas diety 3d chili


Posiłek 1: cynamon, jabłko, rodzynki

Posiłek 2: chleb razowy, szynka z indyka, musztarda, herbata

Posiłek 3: sałatka z rukoli, pomidorów plus chili

Posiłek 4: chleb żytni -sałatka z papryki i jajek plus chili

Posiłek 5: sałatka z tuńczyka i makaronu

Posiłek 6: pomidor, ogórek kiszony, natka pietruszki, sól, pieprz, czosnek, przyprawy z grupy zielonych

Z podanych powyżej produktów można komponować różnego rodzaju posiłki. 
Są to tylko przykładowe zestawienia, które można uzupełniać o swoje ulubione produkty, a także przyprawy.
Reakcje:

0 komentarze:

Prześlij komentarz