wtorek, 17 września 2013

Dieta Piękności polega przede wszystkim na spożywaniu owoców i warzyw ze względu na ich bardzo korzystny wpływ na cerę skóry, kondycję włosów i cebulek, jakość paznokci, zdrowie psychiczne, a dokładniej samopoczucie. Dieta piękności pozwala także pozbyć się zbędnych kilogramów, dzięki stosowaniu tej kuracji można zrzucić około jednego kilograma w ciągu siedmiu dni. Jeśli chce się aby uzyskane wyniki utrzymały się na stałe, żeby cera była piękna, skóra odżywiona i zdrowa, paznokcie twarde i lśniąca, włosy mocne i z połyskiem należy stosować dietę piękności przez dłuższy czas. Długotrwałe odżywianie się wedle wskazań diety piękności sprawi, że nie zaistnieje efekt jojo zarówno jeśli chodzi o wagę jak i o piękny wygląd. Przygotowany poniżej jadłospis przewiduje dostarczanie około 1500 kalorii dziennie, a także koniecznych do prawidłowego funkcjonowania organizmu witamin i minerałów. Mimo, iż dieta piękności jest w pełni bezpieczna zawsze stosując jakąkolwiek dietę skonsultuj swoją decyzję z lekarzem lub dietetykiem gdyż Twój stan zdrowia może być przeciwwskazaniem do prowadzenia wybranej przez Ciebie diety.

dieta 3d chili jadłospis
Na każdy dzień diety przewidziane jest 3 posiłki śniadanie, obiad, kolacja. Możesz wykorzystać każde danie raz w ciągu tygodnia to od Ciebie zależy w jakiej kolejności je ustawisz.

Plan żywieniowy - dieta piękności:



Śniadania - dieta piękności:

Zestaw nr 1. Ryżowo malinowy krem, naturalny jogurt, płatki kukurydziane,jabłko, kanapka z razowego chleba z wędliną.
Zestaw nr 2. Chudy twaróg i sałatka owocowa, dwie kanapki z ciemnego chleba, masło, wędlina z drobiu, szczypior.
Zestaw nr 3. Dwa tosty z polędwicą, ogórek kwaszony, maliny z jogurtem naturalnym.
Zestaw nr 4. Kefir, musli, otręby pszenne, pieczywo razowe, ser żółty, papryka, rzeżucha
Zestaw nr 5. Maślanka, ryż, porzeczki, dwie kanapki z razowego pieczywa, sałatka (pomidor, ser pleśniowy, pestki dyni, szpinak, oliwa z oliwek)
Zestaw nr 6. Jajo na miękko, dwie kanapki a ciemnego chleba, masło, truskawki w jogurcie naturalnym.
Zestaw nr 7. 150 mililitrów soku pomidorowo - cytrynowego, dwie kanapki z ciemnego chleba, nietłusty twaróg, szczypior.

Obiady - dieta piękności:

Zestaw nr 1. Wątróbka z drobiu plus jabłko, surówka ( sałata, cykoria, oliwa z oliwek), surówkę doprawić sokiem cytrynowym, grejpfrut.

Zestaw nr 2. Zupa chłodnik, kotlet z kurczaka, kasza gryczana, szpinak na parze, dwie morele, orzechy włoskie.

Zestaw nr 3. Drobiowy szaszłyk, ryż, sałatka z marchwi i groszku, pieczone jabłko.

Zestaw nr 4. Ryba pieczona w folii aluminiowej, pieczone ziemniaczki, sałatka (sałata, nasiona słonecznika, sos winegret lub sok cytrynowy), kisiel truskawkowy, jabłko.

Zestaw nr 5. Pomidorówka z groszkiem, warzywna zapiekanka, gruszka.

Zestaw nr 6. Barszczyk czerwony z fasolą, naleśnik ze szpinakiem, truskawkowa galaretka, brzoskwinia, orzechy laskowe.

Zestaw nr 7. Zupa z zielonego groszku, mięso drobiowe, jarzynka z buraków, gotowane ziemniaki, natka pietruszki, pomidor.

Kolacje - dieta piękności:

Zestaw nr 1. Sałatka ( kukurydza, wędzona ryba, pomidor, oliwa z oliwek) 150 mililitrów soku z buraków.

Zestaw nr 2. Sałatka ( jabłko, tuńczyk, orzechy włoskie, zielona sałata) oliwa z oliwek lub sok cytrynowy, 150 mililitrów przecieru z marchwi.

Zestaw nr 3. Ryba po grecku, surówka ( ogórek kiszony, cebula) 150 mililitrów soku z jabłek

Zestaw nr 4. Sałatka ( wędzony kurczak, fasola szparagowa, pomidor, cebulka, sok z cytryny) 150 mililitrów soku z kapusty.

Zestaw nr 5. Dwa naleśniki z truskawkami w jogurcie naturalnym, owsianka na musie brzoskwiniowym.

Zestaw nr 6. Ryba w galarecie, surówka ( marchew, jabłko, słonecznik, rzeżucha, dodatkowo sok cytrynowy dla smaku) 150 mililitrów soku pomidorowego.

Zestaw nr 7. Sałatka z truskawek, gruszek, orzechów laskowych, pestek dyni, jogurtu naturalnego.

Przestawione wyżej dania można układać wedle własnej kolejności. Należy pamiętać, że podczas tygodniowego zestawienia posiłków podany jadłospis trzeba w pełni wykorzystać, a to znaczy, że w ciągu tygodnia nie posiłki nie powinny się powtarzać. Różnorodność przyjmowanych pokarmów jest niezwykle istotna. Ważną rzeczą jest też dobór odpowiedniej ilości produktów w poszczególnych daniach tak aby jeść ze smakiem i nie przejadać się. Uczucie całkowitej sytości jest nie pożądanym efektem jedzenia.
Reakcje:

0 komentarze:

Prześlij komentarz